MitID videregiver af sikkerhedsgrunde ikke dit CPR-nummer, når du logger ind. Første gang du logger ind i Mit Topdanmark, ved vi derfor ikke, hvem du er. Derfor beder vi dig om at skrive dit CPR-nummer.
Hvis du har problemer med at logge ind i Mit Topdanmark, kan det skyldes, at vi ikke har dit fulde CPR-nummer registreret. Du skal derfor ringe til os på 70 13 79 13 og oplyse dit CPR-nummer.
Hvis alle dine forsikringer står i din samlevers navn, kan du ikke logge ind i Mit Topdanmark. Du og din samlever skal derfor først give hinanden fuldmagt til at handle på hinandens vegne og se hinandens oplysninger i Mit Topdanmark. Hvis du vil give en anden person en fuldmagt, skal du gøre følgende:
- Log ind i Mit Topdanmark, og gå ind på din profilside
- Vælg, hvem du ønsker at dele forsikringsoplysninger med
- Bagefter skal den anden selv logge ind og acceptere fuldmagten
Derefter vil fuldmagten være aktiv. I kan begge når som helst slette fuldmagten igen fra jeres profil i Mit Topdanmark.
Der kan være et par årsager til, at du ikke kan se dine forsikringer.
- Du er måske så ny en kunde, at vi ikke har oprettet dig endnu
- Det kan skyldes, at vi ikke har dit fulde CPR-nummer registreret. Du skal derfor ringe til os på 70 13 79 13 og oplyse dit CPR-nummer.
Hvis du oplever tekniske fejl, kan du kan også kontakte os på esupport@topdanmark.dk.
Hvis du generelt oplever problemer med at anvende MitID, kan du altid kontakte MitID Support.