Privat
Erhverv
Landbrug
Forsikringer
Anmeld skade
Sundhed
Gode råd
Kontakt os
Log ind
Log ind
Forsikringer
Anmeld skade
Sundhed
Gode råd
Kontakt os
Indtast søgeord...
Indtast søgeord...
Søg
Hvorfor har jeg fået en rykker?
Hvis vi har sendt dig en rykker, kan det være, fordi:
Du ikke har betalt dine forsikringer til tiden. (Bemærk: Er du tilmeldt e-Boks, sender vi langt de fleste opkrævninger den vej).
Vi i forbindelse med en skade har sendt en separat opkrævning på din selvrisiko, som du ikke har betalt
Din bank har afvist din Betalingsservice-aftale
Du selv har afvist betalingen
Du har skiftet bank – normalt sørger din nye bank for at overflytte dine Betalingsservice-aftaler, men det kan være, at noget er gået galt
Populære spørgsmål
Hvordan tilmelder jeg mine forsikringer til Betalingsservice?
Kan det betale sig at flytte min bilforsikring til Coop Forsikringer?
Hvor kan jeg få hjælp, hvis jeg oplever problemer med at bruge MitID?
Jeg har købt en ny forsikring/dækning: Hvorfor står den her ikke?
CPR-nummer: Hvorfor skal jeg skrive det, første gang jeg logger ind?
Søg i spørgsmål og svar
Søg
Søg
Fandt du ikke svaret?
Du er altid velkommen til at kontakte os.
Kontakt os