Her kan vi behandle din klage hurtigere, hvis du oplyser følgende:
- Hvad du er utilfreds med?
- Hvorfor du er utilfreds?
- Hvad du foreslår, at vi gør?
Det en også en god idé at vedhæfte:
Skriftligt materiale, der kan støtte din sag
Og husk, at skrive dine kontaktoplysninger tydeligt:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
Du kan kontakte os via Mit Topdanmark.
Du kan også sende klagen som mail til: kundeklager@topdanmark.dk.
eller som post til:
Topdanmark
Att.: Kundeklager
Borupvang 4
2750 Ballerup
Så snart vi har modtaget din klage, undersøger vi sagen og sender dig en anerkendelse af klagen inden for 3 arbejdsdage. Medmindre din sag er meget kompliceret, kan du forvente, at vi svarer dig hurtigt.
Nogle gange har vi behov for at indhente kommentarer fra andre afdelinger i selskabet, og så kan der godt gå et stykke tid, før vi konkluderer og svarer dig. Hvis vi undervejs får brug for flere oplysninger fra dig, kontakter vi dig.
Når vores kundeklageafdeling har færdigbehandlet din klage, får du et brev eller en e-mail fra os med den konklusion, vi er nået frem til. Skulle du derefter stadig være uenig, kan du henvende dig til Ankenævnet for Forsikring.
Her finder du Ankenævnet for Forsikring
Hvis du er forbruger med bopæl i Danmark eller i et andet EU-land og har købt og betalt en forsikring online hos os, kan du også anvende EU-Kommissionens online klageportal.
Du skal huske at oplyse vores e-mailadresse kundeklager@topdanmark.dk, hvis du bruger denne mulighed. Du skal være opmærksom på, at portalens eneste opgave er at sende klagen videre til det relevante nationale klagenævn.